tiistai 7. helmikuuta 2012

Inspistä - Pansy Alexander, Nail Art


Kirjastossa sattumalta törmäsin Nail Art-kirjaan, joka tottakai piti siepata matkaan. Oon aina ajatellu, että kirjastoissa on aika surkea valikoima kosmetiikka/meikki/kampaus/kynsi-aiheisia kirjoja. Muutaman kerran oon nimittäin käyny katsomassa, josko hyllystä löytyis jotain kiinnostavia suht uusia kirjoja kyseisistä aiheista. Eipä oo löytyny. Muutama supervanha opus siellä hyllyssä on lojunut pölyttymässä. Mut nyt tärppäs ja löysin jotain kiinnostavaa.




Tämä kirja on englanniksi kirjoitettu ja sisältää selkeitä kuvia erilaisista kynsistä. Jos oma inspis on hukassa, niin suosittelen selailemaan tätä. En bongannut tästä opuksesta montaa super upeeta tai erikoisen hienoa koristelua, mutta kyllä näistä kuvista jotain pientä vinkkiä ja ideaa sai. =)





 Tässä oli yhdet erikoislempparit, nimittäin nää aaltokynnet on mun mielestäni aika huikeet.





 Tässä on kanssa aika hauska versio jenkkikynsistä. Kurkkaa mun versio täältä! Oi ikävöin noita kynsiä, ne oli superkivat.





Näissä kynsissä on haettu ehkä vähän intin kurkkusalaattikuosia, jota mä en itse ole vielä kokeillutkaan. Täytyy laittaa korvan taakse.. ;)





Nää oli kanssa aika kivat!





Ihanaa rantameininkiä.. :)



Nämä kynnet on siis Pansy Alexanderin Nail Art-kirjasta inspiraatioksi mulle ja teille! Mitkään noista kynsistä ei oo mun tekemiä. Jotain vinkkiä ja inspistä mä ainakin noista kirjan kynsistä sain, toivottavasti te myös. =) käykää ihmeessä lainaamassa kyseinen opus kirjastosta, jos se sieltä löytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti