torstai 23. elokuuta 2012

Gettin' All Wild With Da Nailsin 1-v. synttärit!


 Kun katsoo otsikkoa, tulee aika hullu fiilis. Tänään on Gettin' All Wild With Da Nailsin synttärit, sillä tämä mun oma kynsikuvakirjastoni on ollut pystyssä jo vuoden. Kukapa ois uskonut? En minä ainakaan.. :D


Vuosi sitten perustin tän blogin ystävieni kehotuksesta ja pikkuveljeni vinkkien avulla, sillä en mä ois itekseni osannut mitään blogia tänne bittiavaruuteen kyhätä. Olin miettinyt blogin perustamista jo pitkään, mutta syystä tai toisesta se jäi aina aloittamatta. Rakastin kynsien koristelua jo paljon ennen tätä blogia. Valitettavasti niistä koristelluista kynsistä mulla ei ole enää mitään konkreettista jäljellä, sillä en mä valokuvannut mun kynsiä, ennen kuin aloitin tämän blogin pitämisen. Tämä oma "koristeltujen kynsien valokuvakirjasto" onkin ihan parasta! On ihanaa, että jää joku muisto siitä, millaisia koristeluita on joskus tehnyt, millaisia inspiraatioita saanut, missä on kehittynyt ja niin edelleen. :)






 Blogin pitämisen myötä oon myös uskaltaunut kokeilemaan kynsien suhteen kaikenlaista, jotkut jutut toimii ja jotkut ei. Yllä olevassa kuvassa näkyvät daimonkit on ostettu askarteluosastolta, eikä niitä oo sinänsä tarkoitettu kynsille. Ennen en ois välttämättä suunnannut askarteluosastolle kynsien koristelu mielessä, mutta kaikkea kannattaa kokeilla. ;)






 Niin kuin jo aiemmin mainitsin, Gettin' All Wild With Da Nails oli pitkästi kaverien rohkaisemana perustettu. Blogin nimikin oli erään kaverin ehdotus, et sitten hankalempaa blogin nimeä keksinyt. ;) Vaikka blogin nimestä on tullut semmoista palautetta, että se on vaikea muistaa, en mä oo enää sitä osannut vaihtaakkaan. :) Blogin perustaminen oli mulle tärkeää siksi, että se motivoi ensinäkin kaikkien kynsien koristelujen valokuvaamiseen. Mun blogihijaisuus johtuu välillä siitä, että kamerassa on usemmatkin kynnet kuvattuna, mutta en oo jaksanut siirtää kuvia koneelle ja sieltä aina tänne blogiin saakka. Edistystä entiseen on kuitenkin siinä, että ne kuvat on edes olemassa. ;) 
Toinen syy, miksi blogin perustaminen oli tärkeää juuri viime syksynä, oli se, että muutin pohjoiseen painimaan jääkarhujen kanssa opiskelemaan ja omat rakkaat ystävät hajaantuivat kaikki tahoilleen. Se tarkoitti sitä, etten voisi esitellä uusia kynsitekeleitäni heille enää kovin usein ja sehän nyt ei käynyt päinsä! Tämän blogin ansiosta hekin pääsevät kurkkimaan mun kynsiä ja toisaalta postauksiin ujutan myös usein muutaman sanasen siitä, mitä mulle muutenkin kuuluilee. =)






Vaikka Gettin' All Wild With Da Nails on kynsiblogi, postailen aina silloin tällöin myös muista kosmetiikkatuotteista. Siihenkin on syynsä. Nimittäin ainakin mä tykkään ihan hirveästi lukea muitten ihmisten käyttökokemuksista, ajatellen esimerkiksi hius-/meikkituotteita. Tällöin saa hyödyllisiä vinkkejä siitä, mihin rahansa kannattaa sijoittaa. 

HuhHuh.. Tästä postauksesta on selkeästi venymässä romaanimittainen sepustus, mutta kerrankin näin päin. Tämä blogi on mun henkilökohtainen kynsikuvakirjastoni, josta toivon muiden saavan inspiraatiota ja vinkkejä omien kynsiensä koristeluun. Toisaalta tämä on myös sivu, mistä mun rakkaat pääsee kurkkimaan, mitä mulle mahtaa kuulua. Saa nähdä, ollaanko me vuoden päästä juhlistamassa toista blogivuotta, toivottavasti.




Ihan vikaksi vielä muutama sana kuvissa näkyvistä kynsistä; valkoiset kärjet on leimattu Konadilla, timantit on kaupan askasteluosastolta ja kynsilakka on H&M:n "No Mambo Jambo"- ihanan turkoosi lakka, josta mun eräs kaverini totes, että voiko olla enää enempää sun tyylinen. Eipä oikeen. Tykkäilen ja kovasti!! =) 

Huikeeta!!

♥ : Hanski





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti