tiistai 6. joulukuuta 2011

Luukku 6 - Linnan juhlien säihkettä

Ette usko, kuinka kovasti olisin tahtonu lakata itsenäisyyspäivän kunniaksi 10 pientä suomen lippua, joka kynnelle omansa. Se olis ollu hyvää jatkoa mun tekemille Ahoy America!-kynsille (jotka on muuten vieläki mun superlempparit). No, olosuhteet on nyt vähän semmoset, että 80% mun kynsilakoista ihan toisella puolella suomea, enkä nyt kuitenkaan viittyny soveltaa suomen lippua punaisella pohjalla kultaisen ristin kera. Kun ei katsokaas oo hirveästi värivalikoimaa mukana.. :D No ehkäpä mä toteutan myöhemmin tän suomen lippu-haaveen, esim. lätkän MM-kisat sitten aikanaan olis siihen loisto tilaisuus.





Näistä kynsistä mä myös kovasti tykkäilen, joten ei se Suomen lippu ainut oikee ratkaisu voi olla itsenäisyyspäivänä. :) Ekkuna alla on uusi Keskiseltä tarjouksesta löydetty IsaDoran lakka, joka maksoi vain yhden euron!! Sen jälkeen tein valkoisen Konad-raidan, kultaiset viivat ja vikana kiinnitin daimonkit ja vaiks aina unohdan mainita, niin top coatin laitan tietenkin viimeisenä ja ihan aina. Vaikka harvemmin muistan kuvata päällyslakkaa käytettyjen lakkojan joukkoon tai edes mainita koko tuotetta, niin kyllä se mun kynsienlaittorutiineihin kuuluu. Se kummiskin tekee kynsistä viimeistellyn näköiset, antaa kiiltoa ja lisää kestävyyttä.








Oii linnanjuhlat on aina itsenäisyyspäivän illan kohokohta. Mukavastihan se ilta vierähtää kauniita mekkoja katsellessa ja niitä muutamia tiettyjä kiinnostavia henkilöitä odotellessa sieltä sadan randomin joukosta. Etenkin tänä vuonna odotan innolla kun ihana Jenni Vartiainen astelee näihin pippaloihin, uskallampa veikata, että yhtenä illan kauneimmista. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti