keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Red and White

Mulla oli nämä punaiset kynnet valkoisilla koristuksilla silloin, kun olin viimeksi käymässä kotona, alkaa P:llä loppuu A:lla hienoo olla pohjanmaalla vai mites se meni =)



Koska kotona olin käymässä niin nakitin pikkuveljen kuvaamaan kynnet. Kannattaa tsekkailla linkki jos valokuvaus ja kivojen kuvien katselu kiinnostaa.. :)






Punaiset kynnet oon tehnyt Cesarin kynsilakalla nimeltä One Night Stand. Tuo kynsilakka on ehkä nimestäänkin päätellen ( :D ) oikeen punaisen punainen ja tykkään siitä hurjasti!





Valkoiset koristukset kynnen yläosiin oon tehnyt Konadeilla. Mun mielestä tuo koukerokuvio on aika kiva ja valkoinen ja punainen sopii aika hyvin yhteen olematta liian jouluinen yhdistelmä :)






Mitäs tykkäätte? Onko punaisen sävy jo liian punainen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti