maanantai 24. lokakuuta 2011

Tuotevinkkausta


Tähän väliin tuotevinkkausta lempparijutuista, jotka ei liity kynsiin. Vinkkaan muutaman kasvojenhoitotuotteen, mihin oon ite tykästynyt. Lupailin jo tuolla aiemmin, että joskus silloin tällöin voi tulla postausta myös muista jutuista kuin kynsistä, vaikka kynnet on se ehdoton pääpaino blogilla. =)


Tässä ekana olis kasvojen puhdistukseen Garnier Pure 3 in 1. Tässä on yhdistettynä puhdistusaine, kuorinta sekä kasvonaamio (wash + scrub + mask). Tämä on siis täydellinen tuote niille muillekkin hengen heimolaislaiskiaisille, jotka ei jaksa hankkia montaa purkkia kasvojen hoitoon. Useimmiten mun tulee käytettyä tätä ihan puhdistusaineena. Joskus kuitenkin intaannun tekemään myös kasvonaamion tai kuorinnan. Kasvonaamio tehdään niin, että levitetään tuotetta kasvoille, annetaan vaikuttaa 3 minuuttia ja huuhdellaan. Kuorinta tehdään kostealle iholle ja tuotetta hierotaan pyörivin liikkein iholla. Oon käyttänyt tätä tuotetta jo iät ja ajat, enkä vaihtais pois. Yks purkki on riittoisa ja hintakaan ei päätä huimaa, kun ihan markettituote on :)






Tää on niiiin mun rakkaustuote! =) Cliniquen ihoa kirkastava kasvovesi on tarkoitettu kuivalle, normaalille ja sekaiholle. Yhdessä pullossa on 487ml tuotetta ja tälläinen yks pullo on mun käytössä kestänyt vähintään puoli vuotta ja varmaan enemmänkin. Hitatasoltaan tää on vähän arvokkaampaa, mutta laadukasta ja hintansa arvoista. Tää tekee kasvot ja fiiliksen ihan super raikkaaksi ja poistaa viimeisetkin meikinrippeet.







Tää ei oo vältte niin ajankohtainen vinkkaus, mutta liitämpä sen tähän silti. Elokuussa lomailin Rodoksella ja sieltä sitten ostin testiin tuota Hawaiian Tropic-arskarasvaa. Tuo itse purkki on mun mielestä sen verran omanlaisensa ja erottuu edukseen muista arskarasvojen seasta, että siinä oli jo yksi hyvä syy ostaa just tuota arskarasvaa. Se vaan on niin houkuttelevan värinen :). No en kyl ostanu turhaa, ihastuin tuon arskarasvan tuoksuun. Olin siis kaikin puolin tyytyväinen ja suojakerroin 30 riitti jos tarpeeksi usein muisti lisäillä tuota iholle. Purkki lupailee myös "very water resistant" eli kelpaa tollaisilla reissuilla missä rampataan väliä meri-aurinkotuoli-meri =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti