perjantai 13. heinäkuuta 2012

Kesäjuttuja


Jo aiemmassa postauksessa kerroinkin, että kynsien laitto on vähän näin kesällä jäänyt taka-alalle. Tässä on vielä muutamat kesäräpsyt niistä kynsistä, mitä oon vaivautunut tekemään. Aika simppeleitä ja kesäistä meininkii! :)


Perus ranskis pinkeillä viivoilla ja glitteröidyllä kynnen pinnalla. Hempeetä.







Oon edelleen sitä mieltä, että toi H&M:n ranskis setti (French manicure by H&M, white tip coat, base coat & top coat) on aivan mainio hinta-laatu-suhteeltaa. Kaiken lisäksi se kestää ainakin mun kynnellä järjettömän pitkään hyvänä, toisin kuin ehkä jotkut muut H&M:n lakat. Kuvassa näkyy myös 2 way art pen tarkempien koristuksien ( tässä tapauksessa ranskisten viivojen) tekemistä varten ja glitteripurkki. 







Valitettavasti mun kynsien koristelu kesän aikana on ollu liian usein tämmöstä "perus kauraa". Eli tässä tapauksessa pohjalla on tuo värilakka ja päällä kimallelakka and that's it. No hei jos mä tästä tsemppaan!! :D

Ihanaa perjantaita vaikka onkin 13 päivä ja perjantai ! =) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti