torstai 12. heinäkuuta 2012

Seuraavat kaksi viikkoa, matkin Naantalin aurinkoo


Lomalla viimeinkin vai kuinka se menikään? ;D Kesä on menny ihan hullun nopeeta, kun miettii et mulla on enää kaksi viikkoa hiekkalaatikolla rämpimistä ja leikkimistä tiedossa (lue; kesätöitä..). Eli kohta mä oon oikeesti lomalla sen kuukauden tähän vielä lisäksi. Outoa! 




Kesä on tosiaan menny aivan hullun nopeeta tähän pisteeseen, että ollaan melkein puolessa välissä heinäkuuta. Samalla oon huomannu, että oon ollu ihan laiskimus kynsien suhteen. Oon kulkenut melkein koko kesän ainoastaan joku yks värinen lakkaus kynsille laitettuna ja sekin sama on menny muutamassa päivässä karun näköseksi ku oon rämpiny sielä hiekkalaatikolla työn puolesta. Auts! 





Yllä olevat kynnet innostuin kummiskin tekemään joku kerta ja tykästyin näihin kovasti. Aluksi lakkasin koko kynnen valkoisella. Sitten otin mintun värisen lakan käyttöön ja tein liukuvärjäyksen kynsien päihin sillä. Ite teen liukuvärjäyksen silleen, että levitän lakkaa meikkisieneen ja siitä töpöttelen kynnelle.  Lopuksi leimasin kynnet ruskella Konad-lakalla eläinkuviolliseksi. Mun mielestä toi valko-minttu-ruskea- yhdistelmä toimi aika ihanasti ja värimaailma oli tosi raikas. :)

Lupaan nyt tsemppaa kynsien laiton suhteen, sillä oon nyt ihan viime päivinä hankkinu kaikkia ihania koristelujutskuja, enkä malta oottaa et pääsen testaamaan niitä! Niin ja täälä lakeuksilla mennään tänä viikonloppuna tangon tahtiin, joten ehkä täytyy tangomarkkinoiden kunniaksi tehdä jotkut kivat kynnet. ;D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti