keskiviikko 25. tammikuuta 2012

O.P.I- Yodel me on my cell

Nyt teen kyllä jotain niin historiallista! Oon nimittäin heränny kolme tuntia ennen koulun alkua ja tällä hetkellä kirjottelen postausta hiusväri päässä. Vielä kun saan yhden haalarimerkin ommeltua (tuskallista) ja ehkä jopa uuden lakkauksen tehtyä kynsille, voin sanoa, että on ollu aikamoinen tehoaamu. Kymmeneltä pitäiskin jo sit löytää ittensä uimahallilta opetusharjoitusta seuraamasta. :) No mutta hei, tässä on nyt esillä mun ale-löytö, eli OPIn Yodel me on my cell-lakka.




 Tuo väri on jotain tummaa metallinhohtoista, ehkä turkoosin ja vihreän sekoitusta. Tätä on vähän vaikea määritellä.. :D






 Tuon värin kaveriksi sopi mun mielestä kivasti hopeat koristelut. Jokaisessa kynnessä onkin hopea ranskalainen manikyyri ja peukuista löytyy vielä hopeat kukkaset.






 Tällaisista hintalapuista mä tykkään! :) Kicksistä tein tämänkin löydön.






 Jokaisella kynnellä on yksi iso strassi koristeena myös. Nuo strassit ei muuten ookkaan alkuperäisesti kynsien koristeluun suunnattuja, vaan..






Aivan normilta askarteluosastolta mä nuo strassit bongasin. Ajellessamme tänne Rolloon, pysähdyttiin Juhon kanssa Ylivieskan Kärkkäisillä ja sielä käväisin sit askarteluosastolla. Suosittelen kyllä kaikille, että hyödynnätte myös askartelukauppojen tarjontaa kynsien laitossa. Samaa tavaraa ne kuitenkin on, kuin kynsillekkin suunnatut koristeet. Erona tässä vaan on se, että usein ne kynsille suunnatut tuotteet on huomattavasti kalliimpia. Tässä tapauksessa 40kpl strasseja taisi maksaa 90 snt.

1 kommentti: