keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Lively Lilac

Moikkis! Jos teillä uupuu kokoelmista täydellinen suloisen vaaleanvioletin sävyinen lakka, niin nytpä mä osaisin suositella yhtä. Nimittäin olin jo hetken ehtinyt etsiä "sillä silmällä" vaaleanviolettia lakkaa, ennen kuin tärppäs. Rimmel I ♥ Lasting Finish- Lively Lilac on juuri se mitä hain.:) Rimmeliä löytyy aivan perus marketeista, kuten Cittarit, Prismat, Anttilat yms.



 Mä tykkään tuosta lakan väristä tooosi paljon! Leimailuun innostuinki sitten käyttämään aika montaa eri kuviota ja leimauslakkaa. Eli nyt nää on kyllä aivan täysin tämmöset tyttökynnet pursuillen sydämiä, rusetteja, tähtiä, timantteja, kukkia, lahjoja, cupcakeseja..





 Monet tykkää yksinkertaisista kynsistä, jotka kaiken lisäksi täytyy olla hyvin symmetriset ja samanlaiset. No, poikkeus vahvistaa sääntöä ja mä olen se poikkeus. Tykkään nimittäin tästä sekasotku-meiningistä ihan sikana! Nyt täytyy vielä valottaa sen verran, että vasen ja oikea käsi on leimattu eri kuvioin myös, joten näistä kynsistä symmetriaa on vaikeaa löytää ollenkaan. ;D 






Vaikka oon käyttänyt monia eri kuvioita ja värejä näissä kynsissä, niin mikään väreistä ei ole hirveen hyökkäävä tai räikeä kuitenkaan, joten ehkä sekin vaikuttaa siihen, että mä pidän tästä "sekasotkumeiningistä". Kun tätä juttua tarkemmin mietin, niin osassa Volcomin printeistä on jotain samaa "sekasotkumeininki"-ideaa ja itsehän tykkään Volcomin vaatteista myös tosi paljon. Tässäpä muutama esimerkki, joista löytyy printtien päällekkäisyyttä ja sitä sekasotkumeininkiä:





Linkit johtaa siis Dropinmarketin sivuille.:) ja tuommonen vierailu ei tehny ollenkaan hyvää mun säälittäville säästöyritykselle.... Tuola oli kaikkea niin keväistä ja ihanaa että tekis mieli heti käydä tilailemassa. Mut toivottavasti nuo kuvat avasi vähän tuota sekasotku-käsitettä haha.:)

Aurinkoista keskiviikon jatkoa teille! =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti