keskiviikko 1. elokuuta 2012

Intiaaneja kesäyössä


Tämmöisissä inkkarikynsissä temmelsin synttäripäivänä. :) Kynnet on överivärikkäät ja mukana on inkkarikuosisia yksityiskohtia.


Voin muuten kertoa, että näissä kynsissä olikin hommaa. :D Toteutin nämä sillei, että tein aina yhteen kynteen yhden raidan jotain tiettyä väriä. Jos tuntui, että lakkaus meni vinoon, korjailin sitä kynsilakanpoistoaineen ja topsin avulla. Mulla oli erikseen myös kapeapäisiä koristelulakkoja, joilla tein kuvioinnit ja kapeat väliviivat. Viimeiseksi tein inkkarikuoseja kynsiin koristeiksi ja päällyslakkasin.





Taustalla näkyy mun inkkari-festari-kassi, jonka bongailin ginalta alennuksesta. :) harmi vaan, että mun kesän festarit oli jo kerenny mennä ennen tän kassin löytymistä, joten ens vuoden provinssii ootelles! Ainaki mätsäilee kynsiin kivasti ja piristää värikkyydellään. Tästä kassista ei kumminkaan idea näihin kynsiin lähtenyt, vaan instagramista. Jos inspis on hukassa, selatkaa kuvia erilaisilla kynsiin liittyvillä hakusanoilla instagramissa ja johan taas löytyy inspistä! =) 



Kuten kuvistakin näkee, vasen ja oikea käsi on erilailla lakattu. Mulla oli sitten kai luovuus niin valloillaan, että täytyi saada tehdä kymmenen erilaista inkkarilakkausta. :D toki tästä olisi saanut selkeämmän kokonaisuuden tekemällä molemmat kädet samalla lailla, mut minä viihdyn näissä :)





Tässä on vielä kollaasia siitä, mitä kaikkea näitten kynsien tekemiseen tarvittiin. Tämmöiset monivärilakkaukset on mun mielestä perustelu siihen, että ihminen  tarvitsee monta eri kynsilakkaa ja monessa värissä! :D Jos omistat kaksi kynsilakkaa, ei luovuus pääse valloilleen ja loppujen lopuksi toteuttamis mahdollisuudet on aika suppeat. Mä oon kerran elämässäni joutunu lähteä kauppaan siksi, että mulla oli idea lakkauksesta, mutta tarvittava väri puuttui kokoelmista. Mä siis perustelen tätä lakkakokoelmaa silläkin, että pystyy ainakin toteuttaan luovuuttaan ja hetken inspiraation pystyy toteuttaan samalla sekunnilla. Oon niin fiilispohjainen ihminen kun olla ja voi, ja jos saan idean se on pakko toteuttaa heti. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti