sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Kurkkaus meikkipussiin, osa 1.


Moikkista! Tänään on taas niin basic sunnuntai (mutta hyvällä tavalla!). Sunnuntait on niitä päiviä, kun on mukava vaan löhöillä haaremihousuissa kämpillä. Ehtii kattella leffoja sekä rentoutua ja tehdä kaikkia niitä juttuja, mitä sun on pitänyt tehdä jo ajat sitten, mutta sulla ei oo ollut aikaa. Yks semmonen juttu oli meikkipussin siivous, sieltä kun  aina löytyy kaikkea turhaa ja pohjalla on jotain luomivärihileisiä topseja ja muuta ällöä. Tämmönen  meikkipussin kevätsiivous siis tuli enemmän kun tarpeeseen. Samalla hieman kuvailin teille, että mitä kaikkea sieltä mun omasta meikkipussista löytyykään.:)







Ennen joulua mun vanhaan meikkipussiin hajosi luomiväripaletti ja voitte vaan kuvitella mitä siitä seurasi. Joka hiton meikkiputeli oli semmosessa luomivärihileessä ja kun yritit ottaa sieltä meikkipussista jotain, oli myös sun kädet kivasti siinä hileessä. Vanhan meikkipussin olin joskus saanut jostain ilmaiseksi, eikä siis tehnyt ollenkaan pahaa heittää menemään koko meikkipussia. Sain siitä hyvän syyn ostaa itselleni uuden mieluisan meikkipussin! Tuo marimekon unikko-kuvioinen meikkipussi on huippu! Sen sisällä on neljä taskua, johon saa laitettua esimerkiksi topseja ja meikkisiveltimiä. Tuo meikkipussi mahduttaa sisäänsä myös uskomattoman määrän tavaraa ja mulle se on tärkeä pointti, kun nykyään vietän tämmöstä "reppureissaajan" elämää (ainakin lappi-etelä-pohjanmaa välillä :D).




Yllä näkyy mun ripsareita ja luomivärejä. Ripsareissa oon jo pitkään luottanut Max Factorin tuotteisiin. Ne ripsarit nyt vaan sopii mulle parhaiten, vaiks monia muitakin oon kokeillut. Ripsarin täytyy tuuheuttaa ripsiä ja tukea ripsien taipuisuutta. Mulla on luonnostaan sen verran pitkät ripset, että pidentävää ominaisuutta mun ripsareissa ei oo pakko olla. Ostan myös lähes aina vedenkestävän version ripsarista, sillä mielestäni vedenkestävät pitävät ripsien taivutuksen pidempään näyttävänä ja eipä ainakaan tarvi kauhistella vesisateessa, et kuinka käy. Yllä näkyy myös muita ripsareita, mutta ne on kaupanpäällisiä/näytteitä tai vastaavia ja meikkipussissa kaiken varalta , jos käyttöripsari pääsee loppumaan. Max Factorin maskaroista oon tykännyt ainakin Masterpiecesta (+max), False Lash Effectista ja 2000 Caloriesta.




Luomivärivalikoimaan taas voisin ja haluaisinkin satsata vähän enemmän. Tosiaan yks IsaDoran lempparipaletti koki kovan kohtalon ja paletin värit hajos mun meikkipussiin. Sen jälkeen onkin ollut hieman suppeammat valikoimat luomiväreissä. Oon saanut lahjaksi näistä osan ja osa on tosi vanhoja. Vaikka määrällisesti tuossa on ihan kivasti noita luomivärejä, niin värivalikoima on suppea. Ainakin neljässä paletissa on jotain violetti/lila/vaaleanpunainen-sävytystä ja niiden lisäksi mulla on yksi helmiäinen valkoinen, yksi turkoosi, yksi musta-valko-paletti ja yksi haalean vaalea kulta-luumu-paletti. Kaipailisin kovasti jotain persikkaisia sävyjä, voimakaspigmenttistä kullan sävyä, pronssista, hopeista ja muita metallin hohtaisia luomivärejä ja lisäksi kesäsiä fiiliksiä tuovia värisävyjä. Täytyypä satsata niihin nyt tässä keväällä.:)

Luomivärit on merkeiltä:

  • Oriflame
  • Lumene Natural Code
  • Max Factor
  • Yves Rocher
  • Clinique

Tässäpä itse meikkipussin esittelyä, sekä ripsareita ja luomivärejä. Jatketaan tätä meikkipussiin kurkistelua seuraavassa osassa! Rentouttavaa sunnuntai-iltaa ja hox klo 21 nelosella juoksentelee komeita vampyyreita&susipoikia!;D


     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti