keskiviikko 12. joulukuuta 2012

From Warsaw With Love

Moikkis! Tää on taas justiin tätä, huomenna pukkaa vipaa tenttiä tälle vuodelle ja meikäläinen yrittää mukamas lukea. Eli suomeksi sanottuna kukun yömyöhään ja teen kaikkea muuta, kuten nyt esimerkiksi tätä postausta. Niin tyypillistä mua. :D



Mun kynnet on taas kasvaneet ihanan pitkiksi ja nyt alkaakin olla maksimi pituus kynsissä, sillä en kyllä halua pidempiä tästä enää. Usein myöskin mulla käy sitten niin, että kynnet katkeilee ihan mineiksi, jos niitä tästä vielä yrittää kasvattaa.





 Käytössä ekaa kertaa uusi lakka "From Warsaw With Love" H&M:ltä. Ihana violetin sävy on kyseessä  (näkyypä muuten kivasti tuo sormenjälki tuossa.. :D).





Kynsien kärkiin levitin glitteriä, koska oon huomannut, että glitteröinti lisää kynnen kärkien lakkauksen kestävyyttä, mutta myöskin kynnen kärjen kestävyyttä (itsellä kynnen kärjet on aika heikot pitkissä kynsissä ja ne katkeaa herkästi). Yritän pitää nämä mun sopivan pituiset kynnet siis tällaisina, ettei nämä heti katkeaisi.





Glitteröinnissä käytän kahta erilaista tapaa. Joko kaadan glitteriä johonkin alustalle reippaasti, levitän top coatin kynnelle ja pyöräytän kynnen/ kynnen  kärjet glitterissä. Toinen tapa on semmoinen, että nappaan märällä top coatin siveltimellä suoraa glitteripurkista siveltimeen glitteriä ja levitän sillä tavoin sen kynnelle. Millä tyylillä te levitätte irtoglitterin kynnelle? =) Vinkkejä otetaan vastaan.

Josko sitä kertais muutaman synteettisen ja analyyttisen menetelmän lukemaan opettamisesta ja painuis pehkuihin. Tai jos vaan menis suoraa unille? :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti