lauantai 22. joulukuuta 2012

W7

Hellou! Jokos alkaa joulu jänskättää? Vai enemmänkin stressata? Ite oon saanut jouluasiat jo aika hyvään malliin. Toki se on vaatinut sen, että oon enemmän tai vähemmän juossut ympäri kaupunkia pää kolmantena jalkana jouluostoksilla tämän viikon. Leipomiset, lahjojen hankinnat, paketoinnit sun muut alkaa kuitenkin jo pikku hiljaa olemaan valmiina ja samoin myös joulusiivous. Kynsiin en ookkaan ehtinyt sitten panostaa, mutta jos tässä ehtis tehdä vielä jotkut pikakynnet ja sitten vielä aattokynnet erikseen, oisin happyhappy.


Josko jätetään jouluhöpinä hetkeksi sikseen ja siirrytään aiheeseen, joka ois tänään W7:n kynsilakat. Onkos monelle tuttuja vai uusia tuttavuuksia? Itse oon ekan kerran näihin tutustunut jo tovi sitten, kun törmäsin näihin Keskisellä Tuurissa. En oo vieläkään muualta näitä livenä bongannut, onko joku muu? Ois nimittäin superjees, jos näitä saisi jostain muustakin kaupasta, sillä oon kyllä tykästynyt näihin! Keskisellä yhden lakkapullon hinta oli 2,95€, joten ei oo näitä kyllä hinnalla pilattu. Oon myös ollut lakan peittävyyteen tosi tyytyväinen.



Tässä uusimmat lakat tämän viikkoiselta Keskisen reissulta. En oo ehtinyt vielä kokeilla näitä, mutta tuo sinisävyinen näyttää ihanalta ja sit tavis valkoisen ostin, koska vanha oli loppumassa. Voin kyllä lämpimästi suositella näitä! Hinta on edullinen ja lakkapullo on iso. Laatu ei silti mielestäni kärsi, vaan nämä on kestäneet kynsillä hyvin. Sivellin on myös hyvä, sillä on helppo levittää lakkaa. :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti